🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جُرم دانایی چه باشد ای عزیز

(ثبت: 222913) اردیبهشت 29, 1399 
جُرم دانایی چه باشد ای عزیز

 

یاد مرغی کن چو سی مرغی نما
از میان مرغان ، به سیمرغ اقتدا

بگذرد ایام سختی های روز
عابر از وادی به وادی راه ها

گر چه دنیا با تمامی آرزو
ارزشی لا دانه ارزن نزد ما

پیش پا پهنی چه دامی آرزو
عابدش را می فریبد گر خطا

یاد ضحّاکی کنی با اهرمن
گر فریبی اهرمن ضحّاک را

پاپ باشی یا که خاخامی چه فرق
منحرف ، از راست راهی ، با خدا

سرو قامت ایستایی همچو کوه
در برابر تندبادی ، ایستا

جُرم دانایی چه باشد ای عزیز
با دلی آگاه جانی را فدا

خدمتی بر خلق هر جا ای ولی
هر کجایی ، خدمتی کن ، والیا

ولی اله بایبوردی

05 / 12 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1399

      سلام

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    بسیار زیباست
    🌺🌷👏👏

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 31, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب زمانیان عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه حق

      🌸
      🍃
      🌺

  3. سلام استاد
    پوزشم را بپذیر
    این روزها چشمم با نور گوشی و لب تاپ سازگار نیست
    لذا کمتر از محضر دوستان استفاده میکنم
    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 25, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      آرزوی سلامتی شما فرهیخته یِ ارجمند را از خداوند خواهانم

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا