🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جیب خالی خلق را با حیله ای

(ثبت: 251558) مهر 8, 1401 

 

مرگ بادا بر ابر تاریخ را
خلق را سرکیسه ای در هر کجا

جیب خالی خلق را با حیله ای
نفع شخصی ضبط سازد بی ریا

 

ولی اله بایبوردی

02 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود بر استاد بزرگوار و بی بدیل🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    زیبا و زیبا و زیبا👏👏👏👏👏👏🍀🍀🍀🍀🍀🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      سپاس از همراهی تان

      جناب استاد مدهوش عزیز

      ممنون از مهر حضورتان

      🍃💐🍃🍃💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا