🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاصل عمر

(ثبت: 239091) اردیبهشت 30, 1400 

 

حاصل عمرم در اين دنيا فقط يك آه شد

ماهى از دريا گرفتم لحظه اى در آب شد

در غبار اينهمه پس كوچه هاى پيچ پيچ

آرزوهاى بلندم ناگهان بر باد شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا