🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حباب ماندنی

(ثبت: 253096) آذر 3, 1401 

 

نقطه ام در یک حباب ماندنی
چرخشم در یک مدار منحنی
در هوای خاکی ام گُم گشته ام
چشمهایم حلقه در نادیدنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا