🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حتا نیماهای یوش!

(ثبت: 253570) آذر 9, 1401 

 

شعرتان که یتیم می شود
حتا حروفِ الفبا هم تو رافراموش می کنند
حتا نیماهای یوش!
چه فرقی می کند خاموش باشیم یا فراموش!
که
هردو نشان از یتیمی صامت ها و مصوت هاست!

 

از: عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    آذر 9, 1401

    و بر ماست تا برای این هجاها و واج ها پدری کنیم .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا