🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حجت خدا

(ثبت: 209410) فروردین 31, 1398 

اي عندليب2 گلشن توحيد ما بيـا
گلشن خوش است وفصل بهار،اي صفا بيـا
اي غايب از نظر ،نظري كن به ما بيـا
آخر امام سلسله ي مصطفا(ص) بيـا
اي آنكه نسل حيدر و زهراي اطهري3
اي وارث امامـت شيـر خدا4 بيـا
ذُريه ي5 حسين(ع) شه كربلا بيـا
با صبر و حلمِ آن حسن (ع) مجتبا بيـا
اي وارث نبـوّت آل عبـا بيـا
با زُهد و زاهدي چو زين العباد(ع)6 بيـا
چون باقر العلوم(ع)7 به امداد ما بيـا
اي وارث علـوم همـه ي انبيا بيـا
دين محمدي(ص) كه به ترويج جعفري
بـر پا سِـتاد8 ، تا نـفتادس زِ پـا بيـا
آن دين احمدي كه زِ جدت به ما رسيد
بر دين تو رهنما شده اي ، رهنما بيـا
ختم پيامبران بُده9 جدِ تو از خدا
اي وارث پيامبـر ديـن خدا بيـا
ما آشنا به جدِ تو و دين آن شديم
اي آشناتـر از همه بر دين ما بيـا
حجت هميشه روي زمين بوده از خدا
اي منتخب زِ حجت آن كبريا بيـا
نسل علي(ع) و زاده ي خيرالنساء 10 بيـا
اي نور چشمِ فاطمه زهرا (س) بيـا
شير خدا ، خليفه ي پيغمبـرس به ما
بـر مسنـد خلافـت شيـر خدا بيـا
اي حجت زمانه ي آخر الزمان بيـا
بر شيعيان تو رهـبري ، اي رهبرا بيـا
اي حجت خداي بشـر آفـرين بيـا
اي منشي حساب بشـر با خدا بيـا
اي وارث پيامبـر آخر الزمان بيـا
بـر رأس كار و سلسله ي انبيا بيـا
عمر حسن سر آمد و نآمد جمال تو
اي خوش جمال ، بر سرِ اولاد ما بيـا
٭٭٭
2- بلبل 3- پاكتر – منزه از چركها 4- لقب حضرت علي(ع) 5- نسل 6- لقب امام سجاد(ع) 7- لقب امام محمد باقر(ع) 8- ايستاد 9- بوده 10- حضرت زهرا(س)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا