🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حذف

(ثبت: 239149) خرداد 2, 1400 

 

اى خدا انديشه ها را سوختند

شعله هاى نفس را افروختند

در مسير رهگذرهاى ضعيف

پلهاى ديده ها را دوختند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    درود بزرگوار
    زیباست. اندیشه های ارزشمندتان ماندگار 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا