🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف حرف توست

(ثبت: 5412) بهمن 9, 1396 

امروز درولایت ما حرف حرف توست

درمنتهای صحبت ماحرف حرف توست

هرچندداغدارتوایم ای شکوه عشق

درسرخوشی ملت ماحرف حرف توست

دل رابه وقت کرببلا کوک کرده ایم

درناکجای فطرت ماحرف حرف توست

بادشمنان راه توپیکارواجب است

هرجادلیل نصرت ماحرف حرف توست

هرسال نینوای تورادوره می کنیم

چون درکتاب عبرت ماحرف حرف توست

مداح اهل بیت شدن اقتخارماست

شعر وشعارامت ماحرف حرف توست

درپشت میزمدرسه ودرس حوزه ها

مشق شب شجاعت ماحرف حرف توست

تاریخ رابه نام توپیوندداده ایم

چون افتخاروعزت ماحرف حرف توست

ارادتمند

علی حشمتی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. بسیار عالی است لذت بردم جناب حشمتی عزیز

    • علی حشمتی

      بهمن 12, 1396

      السلام علیک یا ابا عبدالله وعلی الأرواح التی حلت بفنائک. ..

      متشکرم استاد گرامی لطف دارید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا