🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرمت شکن

(ثبت: 224712) فروردین 16, 1399 
حرمت شکن

 

آتش هم نباشد به سوز عادت کردیم
نشستیم خرافات را عبادت کردیم

دستی نگرفتیم و بر سرها کوفتیم
چرا؟ چون هردم به هم حسادت کردیم

شکسته نشد طلسم نفرین از زبان
انگار با لعنت ، خیر و سعادت کردیم

صلح و ایمنی در کار نیست میدانی ؛
جای مصالحه ، جنگ را عیادت کردیم

نگهداری حریم و حرمت ناموس واجب
احمقانه بر دیگران رشادت کردیم

ساکت بنشین ، سخن مگوی، آرام باش
ما بر سکوت و حماقت عادت كردیم

حرمت‌شکن
یزدان_ماماهانی
نگارش۱۳۹۷/۲/۲۲

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا