🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرمت می

(ثبت: 242067) مهر 13, 1400 
حرمت می

 

تو را “می” دادم و با من جفا کردی
جوابت را کنار جام خواهم داد

12 مهر 1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 13, 1400

    اگر چه حاده تاریک است و مقصد دورتر اما
    حسابش کار هحران را به زیر گام خواهم داد
    ◇◇◇
    درود و عرض ادب و ارادت
    حضرت استاد
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹

  2. علی

    مهر 13, 1400

    سلام و درود
    بیتی زیباست

    من از تکلیف چشمان تو فهمیدم که تا پایان

    به گنجشک دلم دانه سر بام تو خواهم داد

    علی

    • طارق خراسانی

      مهر 14, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاه و بیت زیبای تان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🙏🌿

  3. نسرین حسینی

    مهر 14, 1400

    تک بیت زیبایی بود حضرت استاد

    قلمتون ماندگار 🍂🍁🍂🍁

    • طارق خراسانی

      مهر 14, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاه تان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا