🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حروف آبی

(ثبت: 7073) آبان 18, 1397 
حروف آبی

” آذرخشی”

میانه ی تیره ابر

در من 

لب با ز می کرد…

شکسته ترینم در ضربات باد

 ” باران”

در تمنا ی چشمانم

 نغمات دلتنگی سر می دهد ..‌.

با اینهمه

درتکاپویی

هزار ستاره ی سبز

بر دستانم جوانه می زند .‌..

تنها، درتنهایی سوزان کویر

هوا پر می شود …

از حروف آبی دلم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):