🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسامیزی

(ثبت: 5476) بهمن 21, 1396 
حسامیزی

 

 چقدر حشو حاشیه های  چشمها

بازم بود

در آبشخورهای سپید و سیاه

شکارم  می کرد …

مردمک

مملوموزونی حروف  موج

پلک

بی پروای از  سکوت

بال در  بی قراری می زد…

مرغان دریایی نگاه

می خواندم

به صوت سپید بالها

به آخر  تماشا

می خواندم…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):