🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت

(ثبت: 1286) اردیبهشت 1, 1395 

هیچ نمیدانم دلم را 
حسرت فردای چیست 
طبیعتش باختن است
رسالتش نماندن است
دل می بازد و از دلت میرود …
دیگر نگران نباش
باختن و نماندن ، پود ماست …
شکستن و شکست خوردن عادت ماست

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 2, 1395

    درود شاعر گرامی

  2. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 3, 1395

    سلام و درود

    بسیار عالی بود

    موفق و پیروز باشید

  3. زهرا حقیقی

    اردیبهشت 4, 1395

    سلام

    بسیارعالی

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا