🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسن تفاهم

(ثبت: 210269) خرداد 6, 1398 
حسن تفاهم

هر صبح
کمی ازفهم فلق
بر لب بیداری می کشم…
مزه ی خطر می چشم…
به ورطه های هولناک
جای پای خورشید را
گام می زنم…
جان می دهد…
به هزاران مغاک ،ناشناس بی کسم
در روز وامتداد
به هر نشیب و فراز
جان بر لبان بام داد می نهد
نگاه مهربانی می کارد
هزار فردا در رگم
به وسعت تنهایی ، جوانه ی جاریست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1398

    درودتان🌸🌸🌸

    • اکبر رشنو

      خرداد 7, 1398

      سلام
      و
      سپاس از حضور پر مهرتان🌷

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 6, 1398

    درود بر شما جناب استاد رشنو عزیز

    زیبا ست

    سر بلند باشید به مهر

    لذت بردم

    💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      خرداد 7, 1398

      درودها
      بر

      گرانقدرم

      سپاس فراوان از حسن حضور حضرتعالی
      بسی سزاوار قدر دانیست
      و🌷🌷🌷🌷

  3. زانا کوردستانی

    خرداد 8, 1398

    سلام
    بسیار عالی
    ارزنده و سزاور تحسین
    احسنت

    دستمریزاد

    🙏👏🙏👏👏🙏👏🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌺🌸🌺🌸🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا