🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسّ درد

(ثبت: 5092) آذر 10, 1396 
حسّ درد

حرف‌هادرسـینه‌دارم‌یارمی‌فهمدفقط
رازِمارامَحــــرمِ‌اســـــــرارمی‌فهمدفقط
آن‌همه‌بیداری‌شبهانهانْ‌ازدیده‌هاست
صبرِ ما را طالبِ دیدار می‌فهمد فقط
سرخیِ‌چشمانِ‌من‌ازمستی‌ومیخانه‌نیست
صاحبِ‌یک‌دیده‌یِ‌بــــیدارمی‌فهمدفقط
شد نَفَس زنـــــــدانی وبالا نمی آید دگر
آنکه‌رفــــــته تابه پایِ دار می‌فهمدفقط
شدوجودم‌خانه‌یِ‌دردوغمین‌ازبیکَسی
حسِّ آن‌را یک‌تَنِ تــــبدار می‌فهمدفقط
کَس نداردازدرونِ سینه‌یِ حــــامی‌خبر
غصه‌ام راآن‌گُلِ‌غمخوار می‌فهمدفقط
یک‌طرف‌درد وغمِ آزارِهَمرَه یک‌طرف
سوخته‌ازغصــــه‌یِ دلدار می‌فهمدفقط

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. مهران اسدپور

    آذر 11, 1396

    درود و دستمریزاد …

    • سلیمان حسنی

      آذر 11, 1396

      سلام برشما،حضورتان مایه شادمانی است.

  2. طارق خراسانی

    آذر 11, 1396

    حرف‌هادرسـینه‌دارم‌یارمی‌فهمدفقط
    رازِمارامَحــــرمِ‌اســـــــرارمی‌فهمدفقط
    آن‌همه‌بیداری‌شبهانهانْ‌ازدیده‌هاست
    صبرِ ما را طالبِ دیدار می‌فهمد فقط

    سلام و درود بر شاعر اک

    عاااالی ست

    در ناه خدا

    • سلیمان حسنی

      آذر 11, 1396

      سلام استادطارق عزیز،سپاسگزارم ازمحبت شما.درپناه ایزدیکتا،پاینده وسلامت باشید

      • طارق خراسانی

        آذر 11, 1396

        سلام مجدد

        ببخشید  کیبورد م خراب شده و  p  را نمی توانم بنویسم

        • سلیمان حسنی

          آذر 12, 1396

          سلام مجددخدمت شماسرورارجمند،حضورجنابعالی مایه شادمانی است.سپاسگزارم

  3. علیرضا حکیم

    آذر 11, 1396

    درود بر شما 

    زیباست 

    احسنتم

    • سلیمان حسنی

      آذر 12, 1396

      سلام دوست گرامی،تشکرمیکنم ازلطف شما،خدای بی همتانگهدارتان

  4. جواد مهدی پور

    آذر 12, 1396

    درود بر شما

    • سلیمان حسنی

      آذر 12, 1396

      سلام وسپاس برشما،زنده وجاودان باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا