🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسین و عاشورا

(ثبت: 220092) دی 24, 1398 

 

بی هنر باد هر آنکس که تو را ياد نکرد
باده ی عشق پُر از چشمه ی پُرداد نکرد
در سراسيمه ی صحرا که عطش جاری بود
کوزه ای را پُر از اين جرعه ی هشيار نکرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. بی هنر باد هر آنکس که تو را ياد نکرد

    سلام و درود

    استاد مروجی ارجمند

    اجرتان با ولایت

    تقدیمی : 🌸

    روز را یاد کنم ، یادِ شبی عاشورا
    یاد آن تشنه لبی افتم و در حینِ دعا

    بین دشمن که خودی امّت خود نااهلان
    مانده کاری چه کند ؟بینِ گروهی که جفا

    ولی اله بایبوردی

    24 / 10 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. 🌷🌷🌷🌷🌷

  3. مينا امينی

    دی 24, 1398

    💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا