🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حصار آدمها

(ثبت: 253099) آذر 4, 1401 

 

دلم گرفت از حصار آدمها
به هر طرف نگرم غبار آدمها
چگونه شکوه کنم کجا پناه برم
ز گفته های تلخ و تبار آدمها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 4, 1401

    ز گفته ‌‌های تلخ و تبار آدمها…

    گاهی چیزایی میبینیم و میشنویم که به اینکه بعضی‌ها واقعا از تبار آدم باشند شک میکنیم.

    درودها 🌺🌸🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 4, 1401

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • هزاران سپاس از محضرتان استاد گرانقدر
      افتخار شاگردی شما را دارم
      🙏💐🌺

  3. فریبا نوری

    آذر 4, 1401

    به هر طرف نگرم غبار آدمها

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر 🌷🍃🌷🍃🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا