🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حصار ۲

(ثبت: 225349) اردیبهشت 7, 1399 

 

شعرهایم یک حصار ماندنی ست
جلوه های شعر من پوسیدنی ست
چشمهایم خفته در پندارها ست
واژه ها انبوهی از تکرارها ست
خواستن هایم پر از گمراهی اند
دشت تاریک و پر از دلتنگی اند
روزها در چشم من تاریک و سرد
پشت ذهنم هاله ای از رنج و درد
چشم در راهم که شاید بینم اش
عاقلی از دست رفت تا دیدم اش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا