🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضور

(ثبت: 229453) مرداد 8, 1399 

 

به صحرا شدم عشق باریده بود
به دریا شدم نور تابیده بود
به هرجا دراین بیکران خاکدان
کنار شهید غنچه روئیده بود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 8, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا