🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضور 3

(ثبت: 266992) دی 26, 1402 

 

درها همه بازند و ما در پی دوست

در دیده و دل هرآنچه باشد از اوست

آنجا که خدا نیست نباشد هرگز

هرجا که نشینیم همان منزل اوست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 26, 1402

    درها همه بازند و ما در پی دوست
    در دیده و دل هرآنچه باشد از اوست

    آنجا که خدا نیست نباشد هرگز
    هرجا که نشینیم همان منزل اوست

    سلام و بس درود

    اناالحق منصور را برایم تداعی کرد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • هزاران سلام تقديمتان استاد معظم
      بينهايت از بذل توجهتان ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا