🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقوقهای نجومی 2

(ثبت: 251471) مهر 15, 1401 

 

ای جماعت جمع اموال فکرتان
خوردن اموال مردم ذهنتان
زندگی های کذائی شئنتان
حق و ناحق کردن از اعمالتان
کور ذهنید و نمی دانید چرا
غوطه در انبوه نامردی شدید
رنگها چشمانتان را کور کرد
یک به یک وارد در این گرداب شدید
نامتان در این نجومی لیستها
ثبت کردید و گرفتید پستها
تیر دیگر را شما انداختید
قلب مجروهان به آن پرداختید
کاختان همچون سرای رنگ رنگ
می زنید بر هر ضعیفی سنگ سنگ
می مکید خون ضعیفان دلق دلق
می خورید اموال مردم حلق حلق
زندگی هاتان ز شاهان پیشتر
خواب و خورها گشته از حد بیشتر
گشت و تفریح شما شد لاکچری
زندگی آلوده از این باکتری
جسم محرومان به سم آلوده اید
روح مظلومان به غم پالوده اید
ای دوصد لعنت به جسم و روحتان
کاش می مردید از این احوالتان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 15, 1401

    زندگی هاتان ز شاهان پیش تر
    خواب و خورها گشته از حد بیش تر
    گشت و تفریح شما شد لاکچری
    زندگی آلوده از این باکتری
    ——-
    سلام جناب مروج همدانی گرانقدر
    این دو بیت خیلی خوب بود
    بقیه ابیات در تراز با این دو قرار بگیرد عالی می شود

    🌷🌷🌷🌷

  2. محمدعلی رضاپور

    مهر 15, 1401

    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا