🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلقه ی ذکر

(ثبت: 220089) دی 27, 1398 

 

پرتو نور از اين ميکده پيداست هنوز
چشم عشاق به کويش نگران است هنوز

شاهدان حلقه ی ذکري به تمنا زده اند
عالم از حلقه ی مهرش گذران است هنوز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. شاهدان حلقه ی ذکري به تمنا زده اند

    سلام و درود

    استاد مروجی گرامی

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌈

    نور بینی ، تابشی از آسمان
    بینِ معشوق عاشقی عشقی عیان

    گر چه هجرانی ، وصالی آرزو
    همچو مهری ماه جانا گفتمان

    ولی اله بایبوردی

    27 / 10 / 1398

    🌺🌺🌺🌷🌸🌷🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا