🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلقه ی کور

(ثبت: 246196) اسفند 29, 1400 

 

ما را برسانيد به دروازه ى نور

از خود برهانيد و از حلقه ى کور

اينجا غم بى كسى دگر ما را كشت

بر بام رويد و پاى كوبيد ز شور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1400

    سلام و درود به دوست قدیم و شاعر پاک

    سال نو و آغاز قرن 15 هجری خورشیدی مبارک

    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا