🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوالی گریه

(ثبت: 224536) فروردین 9, 1399 
حوالی گریه

 

مرا حوالی گریه
تنها گذاشته ای
کنار کلافگی خاطرات دلبستگی
آنجا که حال سنگین لحظه ها
دق‌کرده می گذرد
رو به روی دلواپسی گنگِ فرداها
آنجا که یک نفر همیشه
با خدایش تنهاست
مرا حوالی گریه
جا گذاشته ای…
🍃
#مینا_یارعلیزاده
شعری از روزگاران قدیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 9, 1399

      سلام های پرمهر به بابای خوبم
      سپاس از حضور گرم و سبزتون
      زنده باشید الهی و سلامت🙏❤🙏

  2. حامی شریبی

    فروردین 9, 1399

    چیزی برای
    حاشا کردن
    نمانده
    از این
    کوچه ها
    میشود فهمید
    ما
    مرده کش
    سالها
    قربت خو یشیم

    حامی شریبی

    بسیار زیبا جاذبه بین واژه ها را
    برقرار کردید که با توجه به کوتاهی سروده مخاطب به مضامین بلندی میرسد
    درودتان باد
    گرامی و متین🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 9, 1399

      سلام و درود و مهر جناب شریبی شاعر زرنگار
      سپاسگزارم از خوانش و نظر بسیار ارزشمندتون
      پاینده باشید برقرار بزرگوار🙏🙏🍃💐💐💐

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1399

    درودتان
    به امید خوانش شعرهای سبز🌿

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 9, 1399

      درود بر شما ممنونم که هستید استاد
      ممنون‌تر که سپیدهایم را نیز نقد و نظر نهید
      که از استادی شما در ادب و فن نقد شعر،
      بهره ها جسته ام گرانقدر🙏🙏
      زنده باشید و پیروز🌿🌷🌿🙏

  4. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    درودها برشما
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 9, 1399

      سپاسگزارم جناب معصومی عالیقدر
      زنده باشید و برقرار🙏🙏🍃💐💐

  5. درودها برشما🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  6. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 9, 1399

    درود ها بانو
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا