🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوض فیروزه ای

(ثبت: 4611) مرداد 21, 1396 
حوض فیروزه ای

#36حوض_فیروزه_ای
منم آن سنگ مغروری که شعر از عشق می خوانم
گمانم شاعرم،اما که می داند، نمی دانم!

 
اگر در بیت هایم جانسپارم هم نمی دانند
من عاشق تمام واژه ها خفته ست در جانم

 
به دستم قاصدک دارم و در دل آرزو یارب
به امید اجابت از رهت من زنده می مانم

 
جماعت عمر خود را صرف کار وعلم می دانند
ولی من کار وعلمم را به سوی عشق می رانم

 
منم آن حوض فیروزه،که در قلبم تو یک ماهی
تمام این مسافت را برایت شعر می خوانم
#فیروزه_رادمنشی

96/5/3

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا