🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حکم خدا

(ثبت: 238872) اردیبهشت 26, 1400 

 

چون خراش به شدت زخم گردید… مرهم نوشته و امید اخم گردید/

زان سبب مرهم بی اثر بود …. چون حکم خدای در ان اثر بود/

زخم ها آثار خراش زندگی است …. مرهم نو از جنس خود هم بندگی است /

هر مرهمی را ز زخم دور باید بدید …. زین سبب در زخم ها هم خدای باید بدید/

نور امید در نور خدای باید بدید …. در شب خاموش هم شفای خدا باید بدید/

هر کسی چون قلم را دست هادی بدید …. شفاعت در شب تار هم چو بادی باید بدید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فرزانه

    اردیبهشت 26, 1400

    بسیار عالی بود هادی جان ان شااله همیشه موفق باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا