🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حیاط خانه ی مادربزرگ

(ثبت: 240455) مرداد 17, 1400 

سروشی تقدیم تان:

حیاط خانه ی مادربزرگ/
بزرگ بود و دلگشا/
و پُر از نور و رنگ و عطر و طعم و صفا/
و ماهی هایش هم آبشاران شان را،
می شناختند/
و اقاقیِ عاشقش/
و غزلترانه ی گلدان های در مدار چیده اش/
سر می گذاشتند بر دامن خدا/
می خواهم دوباره بسازمش.//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    مرداد 17, 1400

    درود برشما 🌺🌺

  2. کبری محمدی

    مرداد 21, 1400

    سلام
    بسیار زیبا
    پاینده باشید
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 21, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان 🌹🌺🌹🌺🌹🌷🌸

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 21, 1400

      سروده ی بالا هم در مکتب ادبی نورگرایی است. 🌿🌿🌿

  3. محمد حسین

    آذر 6, 1402

    عالی بود ممنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا