🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطره را یاد کن دور ز هر خاطری

(ثبت: 222195) فروردین 20, 1399 
خاطره را یاد کن دور ز هر خاطری

 

خانه دل آباد کن ، یار طلب از خدا
جلوه ببین نازنین باب دری شد گشا

گر چه هوایی دلم لحظه تو را رؤیتی
آینه چشمی ،دلت رسم کند جلوه را

خاطره را یاد کن دور ز هر خاطری
یاد تویی ماندگار ، ای رخ زیبا لقا

قاب دلی را ببین رسم خودی را نگاه
ای گل زیبای من ، مونس جانم رها

ظرف دلم یاد را گر چه فراموش لا
والی من گوش کن نغمه دل را نوا

ولی اله بایبوردی

20 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1399

    سلام و درود بر دوست گرانقدرم

    در های رحمت الهی بروی شما و همه باز باد آمین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 21, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی مهر نگار

      سپاس از مهر حضورتان

      میلاد مسعود مبارک

      🌸🌸💐🍃💐🌸🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 21, 1399

      سلام

      سپاس

      میلاد قائم آل محمّد مبارک

      🌸🌸🌷🌺🌷🌸🌸

  3. سپیده طالبی

    فروردین 20, 1399

    سلام و عرض ادب استاد گرامی
    سروده ای زیبا خواندم با مضمونی آموزنده
    درودتان باد🌺

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 21, 1399

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از همراهی تان

      خجسته میلاد یگانه منجی عالم بشریت مبارک باد

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  4. حامی شریبی

    فروردین 20, 1399

    اللهم عجل لولیک الفرج
    _______
    خانه دل آباد کن ، یار طلب از خدا
    جلوه ببین نازنین باب دری شد گشا
    میلاد باسعادت آقای دلها عزیز زهرا آن نور هویدا منجی بزرگ
    روزهای بلای عظیم عالم
    که امید است
    این سال ، سال فرج آن آقای مهربانی مان باشد
    ان شاالله
    مبارک باد
    یاحق

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 21, 1399

      سلام

      مهر آفرین استاد جناب شریبی ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      میلاد باسعادت قائم آل محمّد مبارک باد

      انشاالله

      تقدیمی : 🌸

      از کسی طالب مدامی جام را
      شاخه طوبی را عیانی بین ما

      در زمینی ریشه دارد پایدار
      رویشی دارد نما جانب سما

      ولی اله بایبوردی

      21 / 01 / 1399

      🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  5. علی معصومی

    فروردین 20, 1399

    درودها بر شما
    و مبارکباد میلاد حضرت عشق
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 21, 1399

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      میلاد باسعادت امام همام گرامی باد

      🌺🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا