🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاكريز ٢

(ثبت: 234045) آذر 21, 1399 

 

چشم از جهان فرو بند ، تا كوى او ببينى

بگذر ز خواب چشمت ، تا روى او ببينى

آهنگ او چو كردى ، از خاكريز گذر كن

پيداست جلوه گاهش ، بى پرده او ببينى

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا