🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاموشی

(ثبت: 238598) اردیبهشت 15, 1400 
خاموشی

 

امرآمد، تو، سکوتت پی بگیر!
تا نگفتم، تو سراغ از من مگیر !
من چو سلطانم تو کمتر از منی!
ز ین سبب من کرده ام جانت اسیر!
من گل اندام تو همچون گلخنی!
چون تو از خاکی، چنین گشتی اجیر!
همچو کوری تو، منم خضرٍ بصیر!
لال شو در پیش چون من! ای حقیر!
تو در این درگاه بودی مهتری
سر فرود آور! که من باشم امیر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا