🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه تکانی دل…

(ثبت: 1014) اسفند 25, 1394 

جای خانه
بهتر آن است کمی دل بتکانیم و بریزیم کنار 
کینه و دشمنی و قهر و دروغ 
دستمالی بکشیم 
شیشه های دل خود را امروز 
بهتر آن است که در پشت در خانه ی مان 
کیسه ها پر ز غم حادثه هایی باشد 
که گذشته است دگر 
چه قشنگ است که جارو بزنیم 
همه ی خاطره های بد خویش 
گل یاسی لب این خانه ی احساس بکاریم کنون 
که فضا پر شود از بوی بهار
جای قالی 
روح را باید شست
تا بداند که جهان با بد و خوبش گذراست 
من که با قطره ی شبنم امروز 
کل دیوار دلم را شستم 
و به نقاش سپردم که به آن 
رنگ بی رنگ صداقت بزند 
و دعایی به تنش میخ کند 
که نوشته است بر آن 
ایزدا سال جدید 
هیچ کس لوح دلش 
رنگ اندوه و غم و کینه و نفرت نشود 
“قایـــــــق خــــــــاطره هـــــــا “

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. سوگند صفا

    اسفند 26, 1394

    سلام جناب امیدی بزرگوار..

    مدت ها قبل وبلاگ تان می آمدم..

    و خیلی اشعارتان را دوست داشتم..

    و خوشحالم که اینجا هم استفاده میکنم…

    زنده باشین

    یاحق

    • بشیر امیدی

      اسفند 26, 1394

      درود بر شما خانم صفا 

      قدمتان گلباران، وبلاگ" قایق خاطره ها "متعلق به خود شماست. 

      سپاس فراوان از شما و لطفتان 

  2. سوگند صفا

    اسفند 26, 1394

  3. معصومه عبدالهی

    اسفند 26, 1394

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    • بشیر امیدی

      اسفند 27, 1394

      درود بر شما خانم عبدالهی 

      ممنون 

      بهارتان سبز 

  4. علی معززی

    اسفند 27, 1394

    سلام دوست عزیز

    بسیار زیبا…

    • بشیر امیدی

      اسفند 28, 1394

      درود جناب معززی عزیز 

      ممنون

      سال خوبی داشته باشید

  5. عسل رادمنش

    اسفند 29, 1394

    سلام ومهر

    بسیار عالی/عیدتون مبارک

    • بشیر امیدی

      اسفند 29, 1394

      درود بر شما خانم رادمنش

      بهاری و خرّم باشید

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 29, 1394

    سلام و عرض احترام جناب امیدی

    خوشحالم که دوستان رو از قلم زیباتون بهره مند می کنید

    سپاس

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

    ….عید شما مبارک  …. 

    • بشیر امیدی

      اسفند 29, 1394

      درود بر شما خانم حسن زاده 

      ممنون 

      خوشحالم که این فرصت نصیبم شده که اینجا در کنار ادیبان و اساتید محترم باشم و امیدوارم که با راهنمایی های دوستان بتونم به قلمم قلبی مملو از مهربانی و عشق رو هدیه کنم. 

      بهارتان زیبا 

  7. امیرعلی

    اسفند 13, 1401

    بی نظیر بود😍 🥲

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا