🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه خراب تو

(ثبت: 3895) اردیبهشت 1, 1396 

یک لحظه گشودی چوحجاب ای دلت آباد

کردی تو مرا خانه خراب ای دلت آباد

بردی به سلامی همه هوش و حواسم

بند دل من داده به آب ای دلت آباد

یک جرعه ازآن جام به من دادی وکردی

دیوانه ی دیوانه خطاب ای دلت آباد

سرمست شدم گشت دگرگون دل وحالم

نوشید چوآن کهنه شراب ای دلت آباد

گویی که چه بوده است دراین همهمه شهر

منظورت ازاین کارصواب ای دلت آباد

تا دید سماع لب و چشم و سر زلفت

دل نیز گشوده است نقاب ای دلت آباد

رسوا شده ام حال که پیدا شده ای تو

ده زان می بی حدوحساب ای دلت آباد

من خانه خراب توأم ای خانه خرابم

کردی تومرا خانه خراب ای دلت آباد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 2, 1396

    درود بر شما

    زیبا سرودید

  2. مسعود رستمزاد

    اردیبهشت 2, 1396

    درود

    عالی سرودید

    • درود جناب رستمزاد بزرگوار
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سربلندباشید

  3. مهران اسدپور

    اردیبهشت 2, 1396

    درود و دستمریزاد …

    • درود جناب اسدپور بزرگوار
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا