🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاکریز

(ثبت: 221850) بهمن 19, 1398 

 

خاکريز , ای همدمِ تنهائيم
ای که در کُنجت حضورِ خاکيم

ای که خاکت , جلوه ی محراب ما
ای که سنگت , دانه ی تسبيح ما

خاکِ تو سجاده ی ابريشمی
ياد تو آرامش از هر دشمنی

در کنارت رخصتی بر زخم بود
فرصتی بر ناله ی پُر درد بود

خاکِ بی سقفت مجالِ سايه بان
تکيه می داديم با روح و روان

در دلت , گودالِ امنی ساختيم
يک به يک بر دشمنان می تاختيم

قامتت شوری به دلها ساز کرد
دم به دم پرهايمان را باز کرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 19, 1398

    سلام

    همدم تنهایی …

    سلام و درودها

    استاد ارجمند جناب مروج عزیز

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    گر چه تنها مانده پشت خاکریز
    دور دستی را ، نگاهی گر ستیز

    رو زمین افتادگانی را نگاه
    واقعیّت، جبهه یاد از رستخیز

    ولی اله بایبوردی

    19 / 11 / 1398

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا