🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک خرابه ها

(ثبت: 224490) فروردین 29, 1399 

 

با خاک خرابه ها چو تطهیر شدم
در کلبه ی خاموش به صد شور شدم

در ظلمت و تاریکی هر کوچه ی شک
از غیر بریدم و ز غم دور شدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا