🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک

(ثبت: 215769) مهر 19, 1398 

این زمین خاک و زمان خاکست , خاک
رجعت ما سوی افلاک است , پاک

دیده هامان هاله های رنگ رنگ
قلبها دروازه هایِ چاک چاک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درودها

    امید به روزی که از تن خاکی رهایی شوییم …

    دستمریزاد استاد

    تقدیمی : 💐

    ترک روزی این زمینی خاک را
    زاده خاکی را ،کنی یادی ، دلا

    با روانی پاک ،جانب آسمان
    از تنی خاکی شود روزی جدا

    ولی اله بایبوردی

    19 / 07 / 1398

    🌈🌈🍃🌿💐🌿🌈🌈

  2. علی معصومی

    مهر 19, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا