🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدایا میشه

(ثبت: 4131) خرداد 5, 1396 

باقلبی خسته دلی شکسته 

 توحرم دل گفت خدا بسته 

میشه تو دنیا غمی نباشه 

یا مثل رویاخوشی سرباشه 

دیگه بچه ی گشنه نباشه 

مادر پیری داغدار نباشه 

یا اینکه بابا بی پول نباشه 

جوانی پر کار بیکار نباشه 

تو هیچ خونه ای دعوا نباشه

دم بخت جوون تنها نباشه

خدایا دردمند دردش دوا شه 

همه ی دنیا پراز صفا شه 

تو دل مردم خوشی و امید  

چون گلی لبخندها شکوفا شه

????????96/2/31?????????????

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):