🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدایم مظهر داد است

(ثبت: 230108) مرداد 14, 1399 
خدایم مظهر داد است

 

دلم را بُرده آزادی ، که آزادم نمی خواهد
به ویرانی کشد عقلم، که آبادم نمی خواهد
به دادی بُرده بیدادم، به بیدادی بَرَد دادم
خدا را او نه دادم را، نه بیدادم نمی خواهد
بپا گردیده بر ضِدم، همو خود بُرده هر ضِدم
نه یارانِ موافق را، نه اضدادم نمی خواهد
اگر خیزد زِ دل آهَم، به فریاد آید آن ماهم
که جز خود در جهان کس را، به فریادم نمی خواهد
شنیدم هان که بَر باد است، به غیرش هرکه دل داد است
خدایم مظهر داد است و بَر بادم نمی خواهد
غمم بَر دل فزون کرد و…، دلم را غرقِ خون کرد و
به جَیبم سر،  نگون کرد و، چرا شادم نمی خواهد؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. مینا یارعلی زاده

    مرداد 14, 1399

    درودها بر باباطارق خوب پاک🙏🌹🌹🌹🙏

    • طارق خراسانی

      مرداد 15, 1399

      سلام

      سپاس از حضور گرم و پر مهرت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. به دل چسبید .لب مریزاد❤️🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 15, 1399

      سلام درویش جان

      خدا را شکر هستی
      امیدوارم همیشه سلامت باشی

      سپاس از مهر حضورت 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. پیکچر سردر گریبان برده ودارد به عنوان غزلتون فکر میکنه بیچاره هنگ کرده که استاد طارق برچه اساسی چنین عنوانی رو انتخاب کرده.زیبا وبجا

  4. بهروز پژواک

    مرداد 16, 1399

    درود بر استاد خراسانی بزرگ ، شعر و الگوئی زیبا بود .

    • طارق خراسانی

      مرداد 16, 1399

      سلام و درود

      محبت دارید

      سپاس

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿🙏

  5. علی معصومی

    مرداد 16, 1399

    👏🌿🌿🌿🌿🌿👏👏👏🌺🌸🌺🌸

  6. مهسا مولایی پناه

    مرداد 17, 1399

    درودها استاد خراسانی بزرگوار🙏🙏🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا