🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای من

(ثبت: 226528) اردیبهشت 22, 1399 

 

– خدای من:

کافر تر از آنم که
“انسان”ت بدانم!
تو هنوز خدایگانِ منی…
اگرچه،،،
دست‌های معجزه‌گرت
به کار نیست!

#لیلا_طیبی(رها)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 22, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 25, 1399

      سپاس

      🌹👏👏🙏🙏در پناه خدا

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 22, 1399

    سلام و درود

    چه رندانه!
    تفسیر این کوتاه با شکوه مثنوی هفتاد من را می طلبد

    در پناه خدا 🌹

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 25, 1399

      درود استاد جان

      ممنونم از شما
      🙏🙏🙏🙏🍃در پناه خدا

  3. سعید فلاحی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود مهربانو
    احسنت
    👏👏👏👏👏

    لذت بردم🌷🌹
    در پناه خدا، شادکام باشید

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 31, 1399

      درود و ادب

      سپاس

      🌹
      🌷
      🌺
      🌸
      ❤️
      ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا