🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا حافظ رفیق

(ثبت: 253131) آذر 6, 1401 

 

بچه ها من مانده ام پروازتان چالاک تر
عارفان من رانده گردیدم نواتان سازتر
عرش از نور شما یک وسعت از رنگین کمان
اوجتان در آسمان ِکبریا پُرتاب تر
ما زمینی ها به خارو خاکها دل بسته ایم
نوشتان بادا شراب و باده ها لبریزتر
یکه تازی می کنید در عرش با کروبیان
گفتگو با شاهدان در باغها غمازتر
ما به مرداب ِجهان خوکرده ایم
شورتان در خیمگاه عاشقان سرشارتر
دستهامان را دو دستی از زمین بگرفته ایم
دستهاتان بر بلندای زمان دمسازتر
چشمهامان سوخت در این پهنه ی رمل و کویر
چشمهاتان بر گلستان خدا دل بازتر
خاطرات جنگ را با هم مروری کرده اید ؟
داغ شیدائی ز گفتار شما لب سوزتر
عکسهاتان یک به یک بر سقف عالم چیده شد
ساغر ِمی در میان دستتان لب دوزتر

تقدیم به دوستان شهیدم در عملیات هویزه و طراح و کرخه نور سالهای 59 و 60

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر شما🌸🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا