🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرابه های جنگ

(ثبت: 245874) اسفند 11, 1400 
خرابه های جنگ

 

کودکانی که بر روی خرابه های جنگ
بازی میکنند
پشت میز عدالت روزگار
قاضیان عادلی، نخواهند شد
قلم را چون فشنگ میبیند
و دستانشان همیشه بوی باروت میدهد

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1400

    سلام بر بانوی مهر
    شاعر پاک

    بسیار بسیار عالی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 12, 1400

      سلام بر استادزیبا قلم جناب طارق خراسانی
      سپاسگزارم گرانقدر🙏🏻🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 11, 1400

    سلام و درودتان

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 12, 1400

      سلام ودرود برشما گرانقدر
      سپاسگزارم🙏🏻🌹

  3. فریبا نوری

    اسفند 11, 1400

    درودها بانو ترکاشوند عزیز 🌷🌷🌷🌷

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 12, 1400

      سلام و درود بر شما فرهیخته عزیز ومهربانم
      سپاسگزارم🌹🌹

  4. صفا یغمایی

    اسفند 11, 1400

    دروده بانو زیبا وپرمعنی سروده اید
    آفرین برشما وقلم توانایتان
    🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 12, 1400

      سلام و درود برشما شاعر زیبا قلم
      سپاسگزارم گرانقدر🌹🌹🌹

  5. محمد عالمی

    اسفند 12, 1400

    درودها بانو ترکاشوند
    کوتاه های شما بغایت نغزند .
    لطفا بپیوندید به کارگاه ادبی چامک در تلگرام .

  6. مدینه ترکاشوند

    اسفند 13, 1400

    درود برشما شاعر والاگوهر
    به مهر میخوانید معزز
    سپاسگزارم🌹🥀🌹

  7. ک جلیل پور

    اسفند 14, 1400

    درودها بانو ترکاشوند عزیز

    کوتاه پر مغز و نغزتان زیبا بود 👏👏👏

  8. مدینه ترکاشوند

    اسفند 21, 1400

    سپاسگزارم مه جبین بانوی عزیز
    به مهرخوانده اید،پویاو برقرار باشید🙏🏻🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا