🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان در خزان

(ثبت: 222234) اسفند 9, 1398 

 

نمی خواهم عبورم از دلِ مردابها باشد
حضورم غرق در گنداب این تالابها باشد

هوا ابری و پی در پی خزانی در خزان آمد
شناور در تفکرهای این نسناسها باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    سلام و درود
    از شما بزرگوار دعوت می شود برای انتخاب سه اثر برتر در بخش مطالب و سه اثر برتر در بخش اشعار،
    رای خود را اعلام بفرمایید. سپاس
    http://sherepaak.com/223188/-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا