🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان 3

(ثبت: 217982) آذر 13, 1398 

بال ما و حال ما ناجور شد
آسمان و فرش ما دیجور شد

الرحیل کاروان را تا زدند
یک به یک اندوه و غمها جور شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    درود آقای همدانی
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

    • تولدتان مبارک
      هزارسالگی را جشن بگیریم
      گرامی

      • مينا امينی

        آذر 13, 1398

        ممنونم از لطف و مهرتون بزرگوار
        🙏☺️☺️☺️☺️
        براتون بهترین ها رو آرزومندم
        ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا