🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خشکسالی

(ثبت: 256045) بهمن 19, 1401 

 

خوشدلم که،،،
در این خشکسالی‌ی سخت-
خنده‌های سبزت را،
دارم!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1401

    سلام

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. درودتان باد شاعره ی رها شعر کوتاه وبامعنایی ست احسنت👌👌👌👏👏👏💕💕

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بر شاعر بزرگوارم سرکارخانم طیبی

    دست مریزاد عزیز کوتاهی زیبا و پارادوکسیال خواندم موفق باشید نویسا

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا