🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خطاپوش

(ثبت: 234256) آذر 17, 1399 

 

سراغی بگیر از دلِ بیقرارم
کسی را بجز تو ندارم، ندارم

کماکان همان مرد تنها و خسته
اگرچه که دورم، ولی رهسپارم

چه گویم که از من پریشان نمانی
دلم را به تیغ دلت میسپارم

من آن عاشق سینه چاک و وفادار
هنوز از غم دوری ات داغ دارم

چه خواهی بمانم، چه خواهی نمانم
همیشه بوَد، خدمتت افتخارم

هیاهوی دیوانگی در سرم بود
اگرچه که مستم، ولی هوشیارم

چو سردار جنگی، به جنگ رقیبان
به آخر نیاید، کنون کارزارم

خدا داند این درد من را که بی تو
چو بی خانمانان، پی روزگارم

تو بخشش کن و از گناهم گذر کن
تویی آن خطاپوش و من شرمسارم

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 17, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 17, 1399

    بخواهی بمانم، نخواهی نمانم
    همیشه بوَد، خدمتت افتخارم

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌹

  3. رسول رشیدی راد

    آذر 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  4. امیر اصلانی

    آذر 17, 1399

    تو بخشش کن و از گناهم گذر کن
    تویی آن خطاپوش و من شرمسارم

    زبان دل هاست شعرتان
    درودها جناب قالیباف

    👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا