🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلاء

(ثبت: 241749) شهریور 23, 1400 

 

بودنت چندان نبود
که کودک خیالم را آرام کند،
نبودنت اما
خلایی است
پُر نشدنی!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 23, 1400

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏🌹🌿

  2. حسین شیرکوند

    شهریور 24, 1400

    🏵️🌹🏵️🌹🏵️🌹🏵️

  3. سلام ، شعر هایکوی شما جالب بود و مانا باشید و شاعر بمانید

    • لیلا طیبی

      شهریور 26, 1400

      درود

      این شعر، هایکو نیست بلکه هاشور نام دارد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا