🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلقت ۲

(ثبت: 241590) شهریور 18, 1400 

 

ما را به نسیم مژه ای خلق نمود

در باور سبز رویشی غرق نمود

چون سنگ شدیم حصار دنیا دیدیم

مرداب شدیم و جان به ذلت دادیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا