🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلقت

(ثبت: 239547) خرداد 15, 1400 

 

به تند بادِ عنايت , ز کائنات کريم
کشيده شد به خطی خوش , سرشت ما به يقين
به جسمِ خاکی ام از گِل شباهتی می ساخت
به خِلقتی که ملائک نظاره می پرداخت
ز پرده های طلوعش ترانه ای بنواخت
به هوش و چشمی , عنايتی نو ساخت
نسيمِ عشقِ الهی به بالِ من پَر داد
که در فضای حضورش بسازم اين پرواز
مرا به خاکِ رهش آرزو همين باشد
که توتيای حريمش به چشمِ من باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا