🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلق کنی مرا خدا لحظه به لحظه مرگ را

(ثبت: 216950) آذر 9, 1398 
خلق کنی مرا خدا لحظه به لحظه مرگ را

ریش دلم ببین دلا ، رحم کنی به حال من
ای گل سرسبد مرا ، میوه دل نهال من

شهد بریز ساغرم ، نوش کنم دمی خوشی
ساقی روح من تویی ،گوش کنی به قال من

تاب و تحمّلی مرا ،گر چه که هست ساقیا
همچو نبی شدی مرا مونس هر خیال من

روح منی و جسم من ،شادی روح بخش من
من تو شدم شدی تو من خالقِ به جمال من

جلوه گری کنی میان ، ما و منی تویی عیان
من نه منم تویی تویی مونس جان کمال من

مونس من بگشته ای گر چه مراست خلوتی
خالق واحدی مرا ، خالقِ ارتحال من

خلق کنی مرا خدا لحظه به لحظه مرگ را
نوش کند ولی دلا ، مونسِ لایزال من

گر چه بمیرم از تنی روح ز جسم گر جدا
خاک به خاک می رسد دور ز هر وبال من

ولی اله بایبوردی

04 / 08 / 1398

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    آذر 9, 1398

    خلق کنی مرا خدا لحظه به لحظه مرگ را
    نوش کند ولی دلا ، مونسِ لایزال من

    بی نهایت زیبا بود و درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. مينا امينی

    آذر 9, 1398

    ممنونم از اشتراک گذاری بزرگوار
    و ممنونم ازینکه هر روز نگاهمان رو مهمان اشعار ارزشمندتون می کنیدو این جای تقدیر و تشکر داره.

    با آرزوی بهترین ها آقای بایبوردی💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    آذر 9, 1398

    سلام و درود

    مولوی وار سروده اید

    زقص قلمتان جاوید

    در پناه خدا🌿👏👌👏👏👏🍃

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی درنگار

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      در پناه یا هو یا من لا هو الا هو یا هو هوالمطلوب

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  4. درود ها استاد
    بسیار زیبا سرود ه اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد دهنوی عزیز

      ممنون از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌸🌸

  5. درود بر شما استاد
    قلمتان نویسا

    • سلام

      استاد زمانیان ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      🌺🌺🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا