🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب تنهایی

(ثبت: 1866) تیر 10, 1395 
خواب تنهایی

دلم یک روز می میرد

شبیه دفتری کهنه

میانِ گنجه احساس،

و حقم هست

این در خود شکستن ها

میان رقص تنهایی.

دلم یک روز می میرد،

میان حسرت

تاریک آغوشت

و من،

آواز یک بوسه

هنوز 

بر حنجرم 

باقیست،

چقدر

دلشوره دارد 

اشکهایم

پشت قاب کهنه

تک بیتهای

خیس آغوشت،

و من پایان خود را

در میان

خواب سرد بازوانت

با شراب سرخ شعرم

جشن میگیرم…

و تو یکروز می فهمی 

که خواب تلخ تنهایی،

تماشایی ست!!!

ماهک

30/فروردین/95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):