🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواندن

(ثبت: 210340) خرداد 9, 1398 
خواندن

اگر بخوانیم
نقش نو می زنم بر لبان
گمان می شکنم درپلکهای بی امان
مثنوی داستان غمگنت
فرو می ریزدم
روی گونه های زردتا دامان
تا هر آینه
آیینه بشکنداز خجلت
شطّ درد از تو جاری شود
بر بلندای معرفت
شرف پیش پایت برخیزد
بایستد بر در ادب
اگر بخوانیم
فصلی از باران بغض
بر ریزد بر
کسل و رخوت
برخیزد پژمردم ،راست قامت
به میانه های می دان نبرد و نظر
اگر می خوانیم
به نگاهت هزار سوسن
بگشاید زیرکی لب
دشت به دامانت ، گل بزند
از لاله گونی و نسترن
همه ی حرف از تو
جاری می شود
از تمنا و طلب
که از هزار معرکه رسته ای
از سقوط های صعب
و اکنونش ، همین زندگیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    خرداد 9, 1398

    درودتان استاد رشنو

    احسنت

    بسیار عالی

    دستمریزاد

    🌹🌷🌺🌸👏👏👏👏

    • اکبر رشنو

      خرداد 9, 1398

      سلام
      و
      خبر مقدم
      سپاس از حضور و همراهی ارزشمندتون

      همیشه سربلند و سلامت باشید به مهر و لطف الهی
      و 🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1398

    سلام بر استاد رشنو عزیز

    بسیار زیباست

    در پناه خدا👏👏🌿

    • اکبر رشنو

      خرداد 9, 1398

      استاد عزیزم
      سلام
      سپاس از حضور و نگاه مهرتان
      مباهات و دلگرمیست
      بر بنده
      انشاالله تندرست و نیکونام بمانید به مهر
      و🌹🍃🌹🍃🌹🍃

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 9, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد رشنو گرامی

    زیبا چون همیشه

    زنده باشید💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      خرداد 9, 1398

      سلام
      و
      درودها
      بر ارجمند برادر گرانقدر
      سپاس از نیکویی حضور و نگاه پر مهرتان
      سربلند و سر شار از نیکویی های خداوند
      باشید
      و🌸🌿🌸🌿🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا